فراماسونها

در مورد ادم های که فراماسونن

نشانه های ماسون ها

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۵۰ ب.ظ

پروژه ماسونر نشان دادن جمهوری اسلامی تا حدی پیش رفت که چندی پیش پرده از حقیقت نمای جدید میدان انقلاب تهران کنار رفت و ستاره معروف هگزاگرام یا صهیون در آن دیده شد . حتما میدانید که این ستاره نه متعلق به یهود است و نه حضرت سلیمان (ع) این ستاره از ابزار های جن گیری و دیگر اعمال شیطانی به کار میرود و الان هم که نماد ستاره صهیون است .بنابر این واقعا تعجب برانگیز است که این ستاره آن هم در میدان انقلاب که نماد قبلی آن تصویری از امام خمینی (ره) بود به کار رود. همین ستاره  آن هم در این میدان مهم تهران خود به ابزاری برای ماسونر نشان دادن نظام مان بدل شده . که امیدواریم سریع تر نمای میدان انقلاب را اصلاح کنند. 


کم کم که سطح اطلاعات افراد از فراماسونری افزایش یافت و عکس هایی از ساختمان های مهم در اینترنت منتشر شد که نماد های فراماسونری به وضوح در آن به کار رفته بود.

به عنوان مثال چندین ماه پیش عکس هایی منتشر شد که نشان داده شده بود که ساختمان مجلس شورای اسلامی دارای چند نماد ماسونی است . یکی از این نماد ها ظاهر خود ساختمان است که شبیه به هرم است و از بالا نماد گونیا و پرگار بر آن منطبق است . دیگر نماد به کار رفته در این ساختمان تعداد پنجره های بزرگ آن است که ۱۳ عدد است و تعداد پنجره های کوچک ۲۰ عدد است که با جمع پنجره های بزرگ تعداد آن به ۳۳ عدد میرسد. ۱۳ و ۳۳ درست است که از اعداد مقدس ماسون هاست اما در این جا معنی بسیار مهمی میدهد. 

توجه داشته باشید که ۱۳ در لژ های ماسونی تعداد سال هایی که یک ماسون اشراف زاده یا شاه زاده باید  بگزراند تا به مقام ماسون اعظم یا معمار بزرگ برسد و ۳۳ تعداد سال هایی است که یک فرد عادی باید بگذراند تا به مقام ماسون اعظم برسد . بنابراین به کار بردن ۱۳ و ۳۳ در این بنا به معنای لژ بودن این بناست آن هم بنایی که در آن قرار است برای یک کشور قانون وضع کنند. 
اما حقیقت درمورد این بنا آن است که قرار بوده در زمان محمد رضا پهلوی ساختمان جدید مجلس ساخته شود و طراح اصلی این بنا ماسون های فرانسوی بودند. که با انقلاب اسلامی ایران تمام پروژه های آنان برای ایران نقش بر آب میشود. و البته با غفلت مسئولان وقت آن زمان این بنا که نقشه آن موجود بوده ساخته میشود.

دشمنان ما از همین ساختمان برای ماسونر نشان دادن ایران استفاده کردند. امیدواریم مسئولان آگاه شوند و تغییراتی در این بنا ایجاد کنند که از این حالت بیرون آید. 

یکی دیگر از فرض هایی که دشمنان میتواند از آن برای ماسونر نشان دادن نظام ایران استفاده کنند آرم شبکه خبر است . بار ها همکاران ما در مطالب خودشان به مسئولان مربوطه شبکه خبر گفتند که آرم را از حالت فعلی خودش دربیاورید اما ظاهرا صدای ما به ایشان نرسیده . 

آرم نسبتا جدید شبکه خبر که حدود یک یا دو سال پیش طراحی شده بود با به کارگیری مثلث متحرک پشت آن لحظه ای به شکل مثلث و چشم یا هرم و چشم در میاید .همان نمادی که از نشانه های دجال است . 

مطلب عجیب تر در مورد این آرم این است که مثلث در حدود 9 ثانیه طول میکشد تا از سمت چپ آرم به سمت راست باز گردد و حدود 11 ثانیه طول میکشد تا دوباره از سمت چپ نمایان شود. چرا هر دو 9 ثانیه یا 11 ثانیه طول نمیکشد ؟ چرا عدد 9 و 11 آن هم در آرمی که لحظه ای نماد هرم و چشم دیده میشود؛ به کار رفته ؟ 

البته ای کاش غفلت شبکه خبر تا این حد بود . شماره - ظاهرا - روابط عمومی این شبکه هم بسیار جالب است .

بار ها به طور مستقیم و غیر مستقیم به ایشان گفتیم که سعی کنید شماره را تغییر دهید اما راه به جایی نبرد. 

  • یزدان علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی