فراماسونها

در مورد ادم های که فراماسونن

ماسون ها چه میگویند

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ب.ظ

فراماسونری از چه سخن می گوید؟

همانطور که گفته شد، طبق اطلاعات به دست آمده از این مکتب فکری اینطور به نظر می رسد که اصولا اعتقادات فراماسون ها ریشه ای الحادی دارد. وجود مفاهیم و علائم پنهان وابستگان به این گروه، این موضوع را مورد تأیید قرار می‌دهند. فلذا می توان گفت به همین دلیل است که اصول فکری فراماسون ها با مذاهب توحیدی در تعارض است. «مایکل هاوارد»، مورخ آمریکایی در نوشته محرمانه‌ای که مخصوص ماسون‌های عالی‌رتبه است می‌نویسد:


چرا مسیحیت منتقد فراماسونری است؟ پاسخ این سؤال در «رموز» فراماسونری نهفته است. اگر این رموز در دسترس عموم قرار گیرد برای کسانی که از فلسفه آن مطلع نیستند قابل درک نخواهد بود. در حقیقت احتمال اینکه بسیاری از اعضای لژها نیز معنای رموز را درک کنند، پایین است. در محفل درونی فراماسونری، درمیان کسانی که به درجات بالای سازمان رسیده‌اند، ماسون‌هایی وجود دارند که خود را وارثان سنت کهن و متعلق به دوران پیش از میلاد می‌دانند که از اعصار پیشین به تواتر به آنها منتقل شده است.

  • یزدان علیزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی